När en dörr stängs öppnas ibland ett fönster

Å hejsan så lång tid det där tog.
Ja, inte att bli frisk, men att ta sig tid att skriva nåt.
Jag åkte som sagt på en riktig förkylning.
Det som var bra är att det gick över fort, minus snuvan som
jag  fortfarande dras med faktiskt.
 
Det har hänt mycket bra också.
Dörren för jobb stängdes ju i våras. Jag hoppades att ett fönster
skulle öppnas åtminstonde på hösten.  Det har det gjort.
Alla detaljer är inte riktigt klara, men jag har arbete för hösten
säkrat, och jag har faktiskt redan jobbat ett par dagar.
Det känns skönt (och spännande och allt annat som kommer med ett nytt jobb).
 
På tal om fönster så pågår fönsterbyten medan jag sitter här.
Vi började ju för två år sen att byta på ena sidan huset, och nu
fortsätter vi helt sonika på andra. Med "vi" menar jag Maken och min far.
Det är bäst så eftersom jag är svagare än svagast....
 
 
 
Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hörde att du hade träffat min mamma på jobbet :-)

Svar: Japp! Vilken supergullig mamma du har! Hur trevlig som helst! Det märks ni är släkt :D
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Annika

va kul att du fått ett jobb, hoppas du ska trivas :)

Svar: Tack Annika!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-08-20 @ 09:40:53
URL: http://annikalindbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback