Nöjeslivet!

Det var riktigt skönt att ligga på soffan igår!
Gammelkroppen och överbelastade knoppen behövde en timeout!

Lördag är väl en partydag för många, och visst ska vi på kalas idag,
men det blir (för oss) ett lugnt 50-års firande av fina moster.

Jag fick mitt lystmäte (och lite till) gällande nöjen på Playa del Ingles.
Vi hamnade allt som oftast på samma ställen.
Två karaokebarner och en restaurang hörde liksom ihop,
och hade samma inkastare som vi "lärde känna".

Två trevliga grabbs såg till att vi fick lite gratisdrinkar,och
sen skötte karaokeunderhållningen resten så kvällen blev lyckad.

Roligast hade vi på "The Irish Tavern" där karaokesången renderade
i en ros till mig och mitt sällskap innan vi ens hade sjungit.

Efter jag sjungit den kvällen fick jag en stor röd ros av en
karl jag varken sett förr eller senare. Jo man tackar ja!

Så.
Om ni ska till Playa del Ingles framöver, leta upp Shaun eller Alex
och ha en roligt stund på stället jag redan nämnt vid namn ovan!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag har ju nästan aldrig varit på utlandsresor jag... Men kareoke, det är ju störtkul. Kanske borde dra i väg iallafall! ;)

Postat av: Frida

Absolut ska du göra det! Hula Hula eller Irish Tavern var roliga ställen :D

När drar du ;-)

2012-01-30 @ 22:18:14
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback