Tanten går igen

Det blev pubrunda igår.
Det känns idag.

Är mest trött och har sluppit skallebank. Vi var på hotellet vad tjugo i tre inatt. Dessförinnan hade vi ätit middag på en italiensk restaurang och blivit indragna på en karaokebar. Jag sjöng min första offentliga karaoke sen jag var sjutton. Vi dansade på två olika ställen, men på ett ställe ställde sig en ung kille precis vid vårt bord och påbörjade någon sorts poledance.
Jag blev generad och hade gärna haft en skämskudde till hands. I brist på det fäste jag blicken på sugrören till mina drinkar. Det gjorde att jag såg lite suddigt, så det fyllde ju sin funktion ;-)

Idag blev det sovmorgon följt av poolhäng. Det var riktigt varmt på dagen, men jag kan trösta er med att det är lite kyligt nu ( fast då sitter jag i shorts så allt är ju relativt). Snart ska vi strosa iväg och shoppa lite och senare äta pizza.

Ha det gott!



Ps: Det går inte att ladda upp bilder av någon anledning Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback