Hektiskt vecka går mot sitt slut!

 
Hej, hej och hallå!
 
Blogg.se har ändrat en massa grejer så jag känner mig aaaaningens förvirrad.
Får se hur detta ser ut sen!
 
Jag blev utringd på så jag känner mig rätt så mör i både kropp och knopp!
Dessutom har jag och Maken "firat" 13 år som par i veckan.
Han gjorde go mat och vi drack ett glas rosé på kvällen.
Tidigare år har vi firat mer ordentligt. Ibland rest bort, ibland ätit på restaurang
och kanske gått på bio. I år blev det annorlunda, men ändå bra.
 
Det ska bli skönt att vara lite ledig i två dagar, innan jobbet drar igång igen.
Sen, när den veckan är över, ska jag ta lite semester som jag sparat.
Det känns som en bra plan!
 
Ha en fin midsommar alla ni där ute!
 
Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till era 13 år! Vi är ungefär 8 månader efter er ;-) Alltså, många skriver om förändringar på blogg.se, men jag märker inget nytt när jag loggar in... Har jag någon stenåldersversion eller tro? Trevlig midsommar! KRAM

Svar: Inte har du det! De tar väl in alla eftersom. Är nog lika bra att inte bli "flyttad" i början, för det är en hel del buggar.....Ha en trevlig midsommar du med! Kram!
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Annika

Grattis till de 13 åren, bra jobbat! Önskar er också en fin midsommarhelg! Kram.

Svar: Tack Annika! Hoppas du får en toppenhelg!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-06-21 @ 23:10:20
URL: http://annikalindbergs.blogg.se
Postat av: Tomas

Fan va gamla ni är! Jag å Barbro har ju bara 11 år.. Haha..

Svar: Inte kasta sten i glashus Mr Jämngammal....För övrigt kan ni ungdomar kan ju alltid lära er ett och annat från oss veteraner!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-06-22 @ 00:34:58
Postat av: Malin B

Jag har ju varit helt "offline" ett tag så jag har inte märkt något av blogg-flytten så jag var tvungen att göra en snabbinloggning innan jag skrev här. ;) Bäst att vara pigg och ha gott om tid när det ska skrivas inlägg tror jag bestämt.

Grattis till ert jubileum!!!

Svar: Det verkar som de flyttar bloggar vart eftersom. Nåja. Man lär sig dessa nymodigheter nån gång misstänker jag! Tack för grattiset! :)
fridasfunderingar.blogg.se

2012-06-23 @ 00:24:34
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback