Ingen eufori här inte


Gårdagen var fantastisk trevlig med fika hos lillasyster och mys
med hela stora familjen. Melodifestivalen levererade faktiskt så jag kände mig
rätt nöjd när jag kröp i säng före tolvsnåret i hopp om en god natts sömn.

Men nej.

Det har varit en hacking natt.
Jag hade nog svårt att somna för att jag har fortsatt ont i halsen (fjärde dagen
nu).  StorA har haft växtvärk deluxe och gråtit över det. Lite alvedon som
placebo och lite benmassage så somnade han om.

Då började LillA.
På morgonen klockade han in på 38,6 graders feber och andningen
är tung. Vi har således provat den nya medicinen så vi får se
om den ger någon efftekt.

Idag vankas sång med min kör, och jag hoppas rösten håller.
Efter det är det sjuårskalas för min lillkusin.
Vi får åka i decimerad skara helt enkelt för kalaset vill man inte missa.



Hoppas ni får en fin söndag!


Frida

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh så jobbigt med växtvärk, min son hade det jätteofta när han var yngre och nu har det börjat om :( Hoppas du kom iväg på körövningen och kalaset. Jag ska försöka komma och lyssna på er nån mer gång, har bara varit en gång och det var i EFS kyrkan när ni hade julkonsert. Riktigt drag var det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback