So far....

Jag tackar för all omtanke efter mitt dramatiska utspel
(självinsikt är en av mina bättre egenskaper).

LillA har varit pigg som en mört hela dagen, och inget mer
otrevligt har inträffat hittills i allla fall. Han har tom nyss gjort
det berömda "nummer två" som inte tydde på sjukdom överhuvudtaget.

Nu håller jag tummarna för att det är över för den här gången.

Sen ber jag en bön för att det är slut på sjukdomar för en tid framöver.
Gärna resterande av 2012.

Tack på förhand.
Amen.



Kommentarer
Postat av: Läna

Why not for the rest of our lifes?! :D



Kram! <3

Postat av: Anonym

jag håller tummarna att ni får vara friska nu!!

2012-03-22 @ 21:22:00
Postat av: Mamma

Nu är det över! Ni kommer att vara friska som mörtar resten av året! Kraaaam

2012-03-22 @ 22:23:51
Postat av: Malin B

Jag håller också tummarna för att alla baskelusker har farit och flugit långt, långt bort och absolut inte hitåt. ;)

2012-03-23 @ 22:46:24
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Läna: Om det gick skulle jag önska det, men det känns lite girigt.... ;) Kram!



?: Tack vem än du är!



Mamma: Törs man ens hoppas?



Malin: Nä,vi skickar dem norrut istället... ;)

2012-03-24 @ 18:36:21
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback