LillA Picasso?

Jag var på ett möte i onsdags och mottog följande sms av Maken under kvällen:

Om StorA var orolig igår då han kastat upp skorna på taket, så vet jag inte hur LillA ska känna sig, borde vara som Al Qaida.
Han har gått lös med en svart märkpenna på följande ställen.
Tapeten vid spegeln..
Lådorna på dator bordet
Bordet i mittenrummet
Dörrlisterna in till köket
Spegeln
Soffan i mittenrummet
Och sist men inte minst bägge nysprutlackerade dörrarna.
Gissa om jag är upprörd.
//Lätt upprörda maken


Tur min man är bättre än VIM på fläckborttagning, för han fick bort allt innan jag var hemma.

För er som undrar så ja, han såg på TV under tiden brottet begicks. Å andra sidan var det detsamma som LillA också "låtsades" göra.


Kommentarer
Postat av: Mormor

det finns mycket bus i den lilla ängeln! Vem vet en dag kanske han blir en berömd konstnär....

Kraaaaaaaaaaaaam!

Postat av: Bea

Hehe, vilken busunge! Har en likadan här hemma. Ska försöka sanera vardagsrumsbordet som har fått ny färg...

2012-05-25 @ 20:53:32
Postat av: Annika

Vilken busunge, men ack så charmig sådan. Ha en trevlig helg :)

2012-05-26 @ 11:17:02
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: Fru Lejon

Det är mysigt med kreativa barn.

2012-05-26 @ 16:36:49
Postat av: Frida

Mormor: Jag röstar för att han ska bli fotbollsproffs....



Bea: Aha! Så kreativiteten har spridit sig. Vi har några pallar vi inte iddes försöka på, fast det var bara Mammutpallarna så det gjorde i sammanhanget så mycket....



Annika: Just själva handlingen var inte så charmig, men visst har han buset i ögonen jämt, och det är faktiskt charmigt.



Fru Lejon: Han kan komma till dig och vara kreativ om du vill. Ett riktigt studiobesök tänker jag... ;)

2012-05-28 @ 20:36:34
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback