NKOTBSB

Helgen i Malmö var så fantastiskt härlig!
Visst är det okej att börja i slutet?

Jag hade sett fram emot konserten med NKOTBSB i mååååånader.
Min föraning sa att jag skulle tycka det var kul och nostalgiskt.
Jag hade inte väntat mig att jag skulle hamna i himlen.
För så bra tyckte jag att den var!

I och med att scenen hade en lång "tunga" ut med en rund liten scen
längst ut var vi många som fick stå nära. Jag hade bara två (korta)
personer framför mig och såg riktigt bra.

Någon närkontakt fick jag dock aldrig med någon.
Såvida inte en blinkning från Howie och en fånga flagga kastad
av Donnie räknas? Den senare gav jag dock bort till mig vän som
är Donnie-fanet av oss två. :)




Det var nära vi busade till det och åkte till Oslo, istället för hem, igår.
Sitter också och funderar på om man kan ta en "sista minuten" till Australien?
För nu vankas nämligen en turné där. Tänk vad förvånad Maken skulle bli! ;)


Vill för övrigt tillägga att det är jag som gör hjärtat till Brian på nedre bilden.
Några i mitt sällskap anklagade mig för snusk.

Jag anser mig helt oskyldig!


Kommentarer
Postat av: Devin Lind

Hade varit jättekul att vara där!

2012-05-15 @ 18:17:07
Postat av: Fru Lejon

Nja, sååå oskyldig var du inte. Såg allt hur ögonen tindrade på dig. :-) Jag är oerhört glad över att jag hakade på och att det var så bra att jag fortfarande går i ett lyckorus. I will never wash my left hand again! När drar vi "down under"?

2012-05-15 @ 19:51:18
Postat av: Anna

Det var fantastiskt och jag hamnade också i himlen!!! :-) Vilken otrolig men overklig känsla! Jordan och Joey fortfarande ohotade favoriter på min lista. NKOTBSB-mappen går nu varm här hemma och döttrarna funderar nog på om mamma blivit helt snurrig, men jag måste ju få vara uppe i det blå några dagar till, eller hur? Jag och min kompis funderade också på att boka om våra flygbiljetter hem till Oslo i stället, men de vuxna i oss lät bli ;-) KRAM

Postat av: Malin B

Så godhjärtad du är som gav bort flaggan till din vän! Hjärta på du, det är väl alltid rätt?

Men resor till Australien får du nog göra upp med maken först. ;)

2012-05-16 @ 16:38:38
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Devin: Om de kommer någon fler gång så åk! Det är såååå värt det!



Fru Lejon: Johooodå! Det är jag visste det! Men jag erkänner att jag tindrade mer än en julgran på julafton! Vi borde nog ha åkt igår för att hinna fram i tid, så vi får väl vara där i tanken.....



Anna: Jag har "Dirty dancing" på hjärnan heeeela tiden! Och jag tycker det är okej att vi lever i bubblan ett tag till. Handen på hjärtat: Det här var väl något av en "once in a lifetime"-upplevelse liksom?! :D



Malin: Jag är väldigt snäll faktiskt. Maken sa jag fick åka till Australien,men jag tror han skojade. Eller hade nån klausul som att "barnen skulle följa" eller nåt så jag vågade inte boka. Skulle behövt åka igår för att hinna fram så......

2012-05-17 @ 10:18:55
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback