Jo men så att...

Tre av presenterna från min 32-årsdag!
 
Jag har fortfarande problem med halsen. Inte så det gör ont, men
känns raspigt och torrt på nåt sätt. När jag slappnar av värker det i
kroppen, speciellt vid armbågarna och knäna. Dessutom har jag
fått problem med höger handled, det gör asont  i "knölen".
 
Nu kan man ju lätt tro att jag gnäller, men icket det!
Jag har haft en bra dag, som förgyllts av trevliga besök hela dagen lång.
 
Dessutom börjar jag jobba heltid till veckan (åtminstonde en period).
 
Ska ta och vila mig i form inför vad som komma skall.
Ja, så mycket det går att vila med en tvååring i treårstrots och
en sexåring i sexårstrots det vill säga....
 
Ha en fin lördagkväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Fin, fina grejer!!! =)
Hoppas du får någon minuts vila här och där så att du är i fin form tills veckan drar igång igen.

Svar: Tack vännen!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback