Paus

I fredags började det hugga i ryggen, men jag lyckades häva det värsta med
mediciner. Medicinerna slog ut magen måndag och tisdag, men kändes
okej mot kvällen.
I tisdags hade jag ont i vänster arm. Igår kunde jag inte lyfta den...
Läkaren konstaterade att jag fått en ordentlig inflammation i axeln.
Valet var att äta antiinflammatoriskt ( som magen inte tål) eller ta en spruta
(som jag är skräckslagen inför). Jag valde det senare.
 
Detta skrevs på mobil igår då jag har svårt att röras.
Armen är aningens bättre idag.
Maken är bortrest; men lillasyster assisterade igår/imorse, och idag är svärmor här.
 
Tar paus ett par dagar.
 
 
Ni kan ju roa er med att läsa gårdagens inlägg som jag skrev i tisdags kväll.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Hoppas innerligt att du mår bättre och får en trivsam helg.
Smaskiga grejer på bilden tycker jag.

Svar: Tack. Blir lite bättre för varje dag, men det går så sakta.... :(
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Anna

Roligt att få krama dig i söndags. Inte roligt att du har så ont. Krya på dig! Kram

Svar: Tack för kramen och omtanken! kram!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-10-29 @ 18:36:52
URL: http://abibbyanna.blogspot.se
Postat av: Läna

Saknar dig!

Svar: Kram!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-11-18 @ 23:19:04
URL: http://www.lillafavoriten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback