Rummet vi är i till vardags

Hon som inte vill nämnas på bloggen (men vi kan kalla henne för "svärmor")
har varit här idag och färdigställt det hon påbörjade för några dagar sedan.
Själv har jag putsat alla fönster i huset (minus två små jobbiga rackare).
 
"Svärmor" har glatt konstaterat att det finns fler som önskar att de
hade henne i sitt liv efter att jag läst upp kommentarer på
förra inlägget. "Hon som inte får nämnas på bloggen" kanske helt öppet
kan nämnas på bloggen framledes. Vem vet?
 
Slutresultatet då?
 
Bara kolla in nedan.
 


Dunsen ni nyss hörde var inget jordskalv.
Det var från när jag svimmade i soffan.....
 
Ha en fin söndagskväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon är så duktig "hon som inte får nämnas på bloggen svärmor"!!
Såg att hon sytt en kudde också...Fiiiiint!
Det blev kanonsnyggt med gardinerna!!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Svar: Visst blev det! Det roliga är att kuddtyget heter detsamma, är från IKEA, men har ett annat mönster. Men det tänker man ju inte på...
fridasfunderingar.blogg.se

2012-09-16 @ 18:53:26
Postat av: Annika

Det där blev supersnyggt! Alla dina gardiner som du visat här är så himla snygga! Är det "hon som inte får nämnas på bloggen" som sytt alla?
Ha en skön söndagkväll - det lilla som är kvar av den.
Kram!

Svar: Hej! Jag svarade Malin ovan så kika där...KRAM!
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Malin B

Svimmat? Kära du!
Du har alltid superfina tyger. Är det svärmor som hittar dem eller får du leta själv?
Jag har blivit så trist att jag bara hämtar mina gamla gardiner från förra säsongen hela tiden vad det än är, sommarkollektion, höstuppsättningen eller julkittet. Det är nog en tantvarning igen. ;)
Eller om det är det ekonomiska... Kanske.

Svar: De i vardagsrummet har jag köpte själv, de i köket kom hon och överraskade med. Hon har väldigt bra smak måste jag säga, och framförallt har hon förstått vad jag har för smak. Sen är det aldrig fel att vara ekonomisk och återanvända. Om det inte vre för "svärmor" så skule jag nog ha samma gardiner jämt, bara för att jag inte kan sy....
fridasfunderingar.blogg.se

2012-09-17 @ 19:25:27
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: LenaJL

Tjusigt! :)

Svar: :)
fridasfunderingar.blogg.se

2012-09-17 @ 22:37:25
Postat av: Annika

Hej! Du har en utmärkelse att hämta hos mig, kram!

Svar: Men oj! Tack så mycket! :)
fridasfunderingar.blogg.se

2012-09-18 @ 00:10:49
URL: http://annikalindbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback