Söndagsblues (eller kanske söndagströtthet)

 
Jag har fått TVÅ utmärkelser av I love your blog!
Båda av Annika och Malin B!
Tusen tack säger jag till er!
Känns skönt att jag får vara precis som jag är, oavsett om jag är
glad, lycklig, nere eller arg.
 
Idag är jag mest trött!
StorA har sovit borta, men jag önskar att det varit LillA.
Den hemmavarande sonen vaknade nämligen halv sex....
Nog för att han slumrade hos mig i dubbelsängen, men någon
någon djupsömn blev det ju inte efter det.
 
Idag blir det att se på fotboll och baka.
StorA fyller hela sex år på tisdag. SEX ÅR!
 
Hoppas ni får en skön söndag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag gillar bloggar som avhandlar det mesta i livet. Därför gillar jag bl.a din blogg. Sen gillar jag ditt sätt att skriva, så fortsätt vara precis som du är! Kram och ha en fin vecka!

Svar: Tack! Jag ska fortsätta vara som jag är! :) Kram på dig också!
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Malin B

Såklart att jag gillar dig precis som du är. Ändra inte på dig för tusan.
Grattis en dag i förskott, eller åtminstone några timmar. ;) Fin känsla det där med födelsedag - visst borde mammorna firas OCKSÅ!

Svar: Jag skulle nog inte kunna ändra mig ens om jag ville. "Man får vara som man är när man inte blev som man skulle" liksom. Ska hälsa sonen att du grattar, och känner mig firad av dig också :D
fridasfunderingar.blogg.se

2012-09-24 @ 22:29:53
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback