Back to life, back to reality

Det må vara fredag, men det är ingen vanlig fredag, utan det är
min sista semesterfredag. Eller föräldraledighetsfredag om man ska vara petig.
 
Jag tycker vi har gjort det mesta av sommaren, fixat inne när vädret varit
kallt eller regnigt, badat och solat när vädret var bra.
Varit på bröllop och födelsedagsfester.
Promenerat.
Sovit
Sett film.
Hälsat på hos folk, eller fått besök.
Grillat (om än väldigt lite).
Hängt med hemvändare.
Bråkat med barnen.
Kramats med barnen.
Varit på dagsutflykt till Lycksele.
Gått i myskläder hela dagar.
 
Men nu är ledigheten alltså slut.
 
Symboliskt nog damp årets Personliga almanacka hem i brevlådan idag.
Snacka om tajming! 
Känns fint att få börja fylla upp vardagsbladen snart.
 
Nu är det ju ändock bara fredag än så jag säger helt enkelt:
 
Trevlig helg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Det har ju varit en salig blandning där i din sommar, precis som det ska vara!
Jag ska få gå på bröllop i höst. =)
Den som spar han har. ;)
Fin almanacka!

Svar: Jag är nöjd med den. Behöver lite lugn(träden och "min skog" påminner mig om det) när vardagen drar igång. Kul med bröllop! Ska faktiskt på ett i höst också. Synd det inte är samma bara...
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback