Träbröllopsdag

 
Det är idag fem år sedan jag och Maken vigdes.
Snacka om att tiden gått fort!
 
Maken är dock, precis som ifjol, bortrest med min storasyster (ja ni läste rätt)
så det blir inget firande i år.
Det gör mig ärligt talat inte så mycket denna gång.
 
Vi firade ju vår "tillsammnsårsdag" tidigare i sommar, och härom veckan fick vi ju
till och med en spontandejt då vi hipp som happ blev barnlösa så
jag är superglad över det istället!
 
Grattis till Maken som fick en sån cool och fin fru!
Hipp hipp hurra hurra hurra för oss!
 
För övrigt tycker jag det är skönt med fredag!
Hoppas din fredagskväll blir precis som du vill ha den! :-)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Berith

Frida! Trist att han är borta men, du kan vara glad att han är tillsammans med syrran och inte nån annan!

Svar: Sant, sant! Fast jag är inte så orolig för det. Vad gör man inte för att stödja ens Makes politiska uppdrag? Offrar bara ett bröllopsdagsfirande varje år ;-)
fridasfunderingar.blogg.se

2013-08-16 @ 19:56:54
Postat av: Malin B

Grattis till er båda!
Härligt att det blev lite andra firardagar nu när han dragit i väg med svägerskan. Verkligen tur att han har en sådan fru som du.

Svar: Jag håller med dig ;-)
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Mamma

Grattis till er båda!
Kraaaaaaaaam

Svar: Tackar!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-08-16 @ 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback