Å hej vad det går!



Det är redan första advent. Fatta!
På ett sätt bara springer tiden iväg, och på andra sätt går den alltför långsamt.
Mitt liv består mest av jobb känns det som. Min första VAB-dag behövdes inte tas ut förrän i mitten av november. Smått fantastiskt om man ska se det ur ett historiskt perspektiv! Sen att min andra kom veckan efter må vara hänt....

I fredags hade jag och Maken en välbehövlig datenight. Först middag med goda vänner och sedan ståupp med roliga komiker. Lördag adventspyntade vi och idag blev det spontantripp till grannstadens lekland.

Jag sitter i soffan och samlar kraft för kommande arbetsvecka, och det behövs. Kroppen har börjat protestera men jag kämpar på, och tänker inte ge upp. Vid jul väntar långledighet och efter det en planeras en viss förändring.

Jag önskar dig en fin första advent!
Ta hand om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback