Mina givmilda barn!

Jag har julshoppat idag med pojkarna.
Vi höll sams hela tiden (faktiskt) och det var skönt.
Kanske berodde det på att jag lovade dem en liten grej var från
Lekia som blev vårt första stopp?
 
LillA valde ett munspel som han sedan spelade på hela
vägen längst gågatan.Hans musicerande måste ha roat många,
för de flesta vi mötte log ordentligt när de såg, och hörde, honom.
 
 
 
 
 
StorA ville inte vara sämre utan lämnade en gåva till omgivningen han med.
Eller som han själv sa det:
Mamma! Nu har Gallerian fått en gåva. En fis!
 
Detta följdes av ett nöjt gapskratt innan vi lämnade stan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilka generösa söner du har! ;)
Ett tag i livet vet jag är min högsta önskan var att barnen skulle få gåvor som INTE LÄÄÄÄÄT! ;)

Svar: De är extremt generösa på så olika sätt. Eller som en läsare uttryckte sig: En gåva efter mamma, och en efter pappa.... HAHAHAHAHA!
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Cissi

Haha, underbart!!

Vi var också på stan idag och jag och sonen höll INTE sams alls!! Snacka om testing testing.. Och mitt tålamod är väl inte det bästa nu! :P

Kraaaaaaaaaaaam

Svar: Det är ju så det oftast är för mig, det vill säga att vi INTE håller sams. Därför var det skönt att det för en gångsskull blev en harmonisk stadsresa! Förstår ditt tålamod inte är det bästa, varje dag som man går över tiden är en pina. Typ som att julafton skjuts upp och upp och upp och upp....
fridasfunderingar.blogg.se

2013-12-07 @ 23:43:16
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback