Nu köööör vi!

Årets melodifestivalspektakel är igång.
Jag ids inte göra en lista, utan bara
konstaterar att det blir dubbel så roligt att se på
det hela tillsammans med vännerna på facebook som
kommer med insiktsfulla (ähum) och fyndiga kommentarer.
 
Maken, som fortfarande har över 38 graders feber, har
hela dagen velat krypa ur sitt skinn.
När sista bidraget, nåt med "kids" rullade förstod jag
exakt vad han menade. Å herrrrrrrrrrrregud!
 
När alla trädkramares nationallåt "You Can Call Me Al"
körde igång sa Maken med en lätt fnysning:
...och den där var ju inte alls kopierad.
 
Ja. Jag upplyste honom om att det var artistens introlåt och
ej själva tävlingsbidraget.
 
För övrigt hann han också med att fråga om det var Sibel
som framförde öppningsnumret. Där måste jag dock ge
honom lite cred för de var rätt lika, den goda Gina och Sibel.
 
Ajja.
Femton deltävlingar kvar (typ) så är det klart.
 
När jag ändå är igång:
Hade det inte varit bättre med Sarah Dawn Finer som programledare
i Eurovisionen istället för Petra Mede?
Jag känner oro.
Minns var ni läste det först.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster Anna

Ska fågeln illustrera snorkråkan Putte?

Svar: Vi kan säga att det var tänkt så...inte att jag bara tog en bild för att ta en bild.Så kan vi säga.
fridasfunderingar.blogg.se

2013-02-02 @ 22:30:14
Postat av: Anna

Nästnäst och näst sista meningen i ditt inlägg är som tagna ur mina tankar. Jag känner också stark oro ;-) Alltså, Eurovision i Sverige för första gången på typ 15 år och så blir Petra Mede programledare. Oj oj. Jag hoppas mina farhågor är felaktiga. KRAM Anna

Svar: Hoppas kan vi ju alltid, och jag hoppas på att bli överbevisad...Vi vet väl i maj någon gång antar jag....
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Sara Hall

Fågel? För mig såg det mest ut som en jätte dildo tills jag blidare ner och undrade varför du har dildon i en vas??!

Svar: Hahahahah! Du bjöd på dagens skratt i alla fall! :)
fridasfunderingar.blogg.se

2013-02-03 @ 01:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback