O de ladi oh de ladi hoppsan vilken dag!

 
Okej.
Inte riktigt.
Men barnbidraget kom minsann idag så nu ska jag leva
på mina barn och vi slipper svälta.
Så bra att de börjar försörja sina föräldrar redan nu!
De får se det som avbetalning på den där miljonen som
barn beräknas kosta innan de flyttar hemifrån.
Det kan ju eventuellt vara så att jag överdrev en aning igår.
 
 
På tal om pengar (för jag gillar ju naturliga övergångar *host harkel*)
Dagens bästa som florerar på Facebook:
 
 
Take notes people! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Ja, det gäller att hållar ordning på bokstäverna.
Så det där att "nollor inte är värda något". Jag undrar allt det...
I dag var det ju synd att jag inte hade något litet barn då... Som kunde försörja mig ett par dagar. ;)

Svar: Jag for på stan alldeles själv igår. Det var superhärligt efter att ha varit hemma en vecka. Handlade kläder-åt barnen, så de fick behålla sina pengar :D
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Eva

Sen kommer tiden då barnen blir 15 o själv ska ta hand om pengarna.....denna månad kändes det när dottern för första gången fick hela barnbidraget överfört till sitt konto! Nåja det tar nån månad så får både vi och hon lärt sig detta.... skrattade gottcdå hon fyndadec3 plagg för 153 kr påbrå o klagade på att detär såå dyrt med kläder - välkommen till verkligheten liksom.

Ha en trevlig lördag o vilka härliga resor du har att se framemot.,

Svar: Haha! Det är ju en toppenbra "läxa" att få! :) Ha en fin söndg får jag väl säga då nu när vi redan är där!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-01-19 @ 08:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback