Zzzzzz

I fredags högg det till i bröstryggen, men jag tror jag lyckats häva det själv. Bra!
Däremot går väl inte den här helgen till historien.
Eller så kanske den gör det?
Känns som jag sovit bort hela den lediga tiden.
Somnade ganska tidigt på fredag och sov till tolv (!) på lördag.
Orkade bara hålla mig vaken i en timme, sen slumrade jag på soffan.
Lade mig i sängen vid två och sov en timme.
Igår somnade jag halv tolv och sov till nio imorse.
Sen har jag sovit mellan två och fem.
 
Something's wrong with this picture.
 
Bara jag inte har någon förkylning på gång.
Maken har varit lite hängig i veckan nämligen...
 
Har du gjort nåt roligare i helgen?
 
Hade det varit sommar hade jag kunnat samla energi här.
 

Kommentarer
Postat av: LenaJL

Jag har;
Kliat vattkoppor
Jobbat lördag
Städat barnens garderober
Tvättat
Storstädat Elsas rum
Stickat
Sett vinterstudion

Önskar att jag hade sovit på soffan istället.

Svar: Vilken produktiv helg du haft. Synd bara lillfisan är sjuk (om än jag håller med dig att det är skönt att göra bort). Idag Vabbar jag med en hostig och kraxig LillA. Kramen!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-01-13 @ 20:52:26
Postat av: Malin B

Jag har haft en fridfull helg. Slapp göra både fika och middag i går, fick bara slå mig ner och njuta. Härligt! Promenerat flera gånger om och så kom pappa på spontant fikabesök i dag. Fixat mat till veckan står ju alltid på söndagens agenda...

Svar: Vad härligt med en fridfull helg! Hoppas veckan blir bra också! Kram!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback