Det där med snabb återhämtning gäller tydligen inte mig

Nu blev det så där tyst igen.
 
Anledningen är att jag i måndags gjorde ett ingrepp kallat ballongmetoden.
Jag kan inte annat än att imponeras över den sjukvård vi har i norrbotten.
Personalen på PÄS var hur bra som helst och min egna personliga assistent (mamma)
följde mig dit och fixade hem mig. Sen har hon varit här och hjälpt mig med barnen
i tisdags och svärmor gjorde detsamma igår. Jag är lyckligt lottad jag!
 
För jag har faktiskt inte mått så bra efteråt, utan haft väldigt väldigt ont.
 
Det började vända vid ettiden igår, och idag
kände jag mig nästan pigg igen, så jag har jobbat en kort stund.
 
Nu ser jag dock fram emot en helg i lugnets och återhämtningens tecken
så därför återstår bara att önska dig en trevlig helg!
 
 
 
En speciellt fin helg önskar jag Malin som är min bästaste bloggkompis
för utan dina glada tillrop skulle mitt bloggande bli oändligt tråkigt!
Du är guld värd!

Kommentarer
Postat av: Berith

Kryapådigkramar!

Svar: Tack Berith!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-06-14 @ 19:25:12
Postat av: Cissi

Trevlig helg på dig med och krya på dig massor!!!!

Kraaaaaaaaaaaam

Svar: Tack Cissi!
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Malin B

Gullefrida!
Jag blir alldeles rörd av en egen, speciell hälsning! =) Jag som kände mig så trött här nu blev superpigg!!!
Hade en kund i dag ända från den kungliga huvudstaden och hux flux bara så där fick jag en bamsekram med sådan värme och orden "Jag är så glad att jag har DIG till min hjälp!". Jag blev så innerligt glad när jag kände hennes äkta värme och nu du. Tänk vad de här "små" grejerna är STORA!!!

Så till dig nu, jag har aldrig i hela mitt liv hört talas om Ballongmetoden så jag var tvungen att klicka mig vidare för att lära mig vad det var. Jag håller tummarna för snabb tillfriskning och att du får leva helt utan besvär framöver.
Toppen att ha bra assistenter när de behövs som mest. Guld värt.
Snällhet föder snällhet liksom. =)
En stor bamsekram och jag hoppas lika innerlig att DU får en god helg.

Svar: En bamsekram till dig också!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-06-14 @ 23:22:53
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: LenaJL

Krya på dig fin-frida!! Snart slipper du det där eländet! :) hurra för dig!

Svar: Tack fin-Läna! :)
fridasfunderingar.blogg.se

2013-06-15 @ 23:10:41
Postat av: Fru Lejon

Har totalt missat att du skulle opereras. Hoppas att du mår bra. Kraaaaam!

Svar: Nu mår jag bara bra! :)
fridasfunderingar.blogg.se

2013-06-25 @ 23:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback