Kikar bara in för att önska dig en...

 
Njut av de lediga dagarna-det ska jag göra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

I kväll är jag så väldigt trött så jag är enormt glad för att jag är ledig fyra dagar på raken nu och glad att jag är i fas med allt som jag skulle göra på jobbet.
"Påskbakade" på Ica och städa? Äsch... Jag dammsugar ju varje dag tack vare min hund, det får räcka med vardagsvarianten. Satt upp lite fjädrar utanför dörren i går kväll i pannlampans sken i alla fall. Alltid något.
Påskkram från mej!

Svar: LIte sent, men påskkram tillbaka :)
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Johanna

Glad påsk!!!

Svar: Detsamma(bättre sent än aldrig)
fridasfunderingar.blogg.se

2013-03-29 @ 07:13:06
URL: http://mammajohannasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback