Lite nytt i StorA:s rum

StorA:s rum fortsätter att utvecklas och blir därmed mer ombonat.
För ganska många veckor sedan nu åkte jag, StorA och hans
mormor och handlade lite affischer som han ville ha.
 
 
Redan vid dörren görs ett sant statement.

 
När vi hittade Skylandersaffischerna skrek StorA rätt ut av glädje.
De är redan sönder, men får hänga kvar ändå.
Nästa gång SKA jag köpa ramar till alla affischer.
 
Vid senaste IKEA-resan handlade vi en liten Expedit, för
böcker och sånt. Första natten den var monterad bytte StorA
sida i sängen, och väljer nu att ha huvudändan mot hyllan
istället för dörren. Jag ska se till att fixa en lampa så
han ser någonting när han ligger så men det har jag inte hunnit.
 
 
Den stora världskartan är både informativ och snygg.
Finns på Bokia här i stan om någon blir sugen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback