StorA superhjälten!

LillA skulle ta singelkort på dagis idag.
Han var överexalterad när vi gick dit, men sen blev han underexalterad 
och vägrade sen att vara med.
 
StorA huserade vid tillfället bara en dörr bort så jag gick dit,
och viskade i hans öra att LillA tyckte det var läskigt att ta
kort och frågade om han kunde hjälpa till.
 
Han log, nickade och vi travade iväg.
 
Väl där vill LillA gärna vara med, speciellt som storebror
svingade den galna katten till lillebrors förtjusning.
 
Desstutom blev det att vi tog syskonkort.
 
LillA blev såklart söt, men ståtade med en mössfrisyr som
inte jag lyckades tämja hur än jag försökte.
 
Nåja.
Som hans moster sa.
 
Det är ju HAN!
 
Syskonkort och singelkort.
Det lär bli dyrt.
 
Fast det räknar jag med att Maken har sparat till nu när han varit
på semester i alldeles för många dagar. *host harkel*
 
 
Redan då sin brors hjälte!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, visst har det!!? :))

Såg ditt inlägg på mammas blogg: JAG är också GÄRNA på en lunch med dig och din fina mor på Lyktan!! :))) Säg bara till!! :)))

Kraaaaaaaam

Postat av: Malin B

Härliga syskon!
Tror att LillA har något gemensamt med min lilltjej.
Då hon VAR liten alltså...
Tog O till fotografen när han var ett och såklart skulle V få "finfotograferas" hon också.

2013-10-23 @ 22:38:30
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Malin B

Nu skickade datorn iväg inlägget innan jag var klar.
Det spökar lite här... Vi provar igen!
Skulle ju berätta att det var lite tokigt den där gången, först säger fotografen att vi kom en månad fel. Icke en chans! Jag "tvingade" henne att ta foton eftersom vi bokat. Då SPYR "fintjejen" på klänningen.
Oj då! Tvätta lite.
Sedan skulle hon då inte vara med. Men med support av brorsan som också var uppklädd för ETT syskonkort. Men det blev ETT på "dagens huvudperson" då hon VÄGRADE le och resten på dem båda.
Fotografen var så besviken för att "ungen" inte log men jag tog det med ro och tyckte att hon fick vara som hon var. Hon log liksom inte till folk hon inte kände.

2013-10-23 @ 22:40:59
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Malin B

Svar från min blogg:
Å, jag är en stjärna på att få ihop logistik.
Jag skulle kunna åta mig projektet att få ihop den där middagen som inte blivit av.
Jag är bjuden på tjejmiddag på lördag - hos min dotter, det ser jag fram emot jätte mycket. =)

2013-10-24 @ 22:16:22
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback