Jag vet nu vad Jesus är!

Svaren kommer till de som väntar....
För några veckor sedan avslöjade ju LillA att han ätit "Jesus" till lunch på skolan.Vi har haft våra teorier om vad det var, men idag fick jag svaret.
Vi hade vårt vanliga "vad har du ätit idag" snack.
LillA: Potatis och biff och Jesus.
Jag (lika frågande som förra gången): Jesus?
LillA (glatt): Jaaaaa ,det var ju det där som du hade på mackan mamma!
Jag(frågande): Menar du "keso".
LillA(tittar på mig som jag är dum): Jaaaaaaaaa!!!......Men jag kallar det för "Jesus".




Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vad skönt att äntligen veta vad Jesus var! :)))))

Svar: Väldigt skönt! :)
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Malin B

Å, så härligt att Jesus uppenbarade sig!
Jag har Jesus i kylskåpet utan att veta om det förstår jag nu.

Svar: Ja. Han verkar finnas överallt :)
fridasfunderingar.blogg.se

2013-09-16 @ 20:35:40
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Fru Lejon

Jesus finns överallt..?

Svar: Amen :)
fridasfunderingar.blogg.se

2013-09-16 @ 21:03:10
Postat av: Mormor

Tänker på.... Jetut är alltid hemma...
Sötungen!!
Kraaaaaam

Svar: Typ! :D
fridasfunderingar.blogg.se

2013-09-16 @ 23:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback