Man ska ju inte klaga men....

Vi hade ett par riktigt varma och härliga dagar förra veckan här i Piteå.
En av dessa dagar fick vi besök av hon som inte får nämnas på bloggen,
men vi kan väl kalla henne för "svärmor".
Det blev ett sånt där "man ska ju inte klaga över värmen men vad det är varmt"-samtal.
 
"Svärmor":
Jag svettas till och med i knävecken.
 
Maken (försöker vara rolig):
Vad säger du? Svettas du mellan benen?
 
"Svärmor"(bestämd):
Nä vet du! Är det blött mellan benen nu för tiden så är det urinläckage!
 
 
Sen dog vi av skratt, hela bunten.
 
 
Kvinnan på bilden har ingenting med "svärmor" att göra.
 
Däremot tyckte jag hon som inte får nämnas på bloggen förtjänade
sin egen kategori på bloggen. Så det har jag fixat!
Hittar ni något gammalt inlägg som handlar om henne så hojta! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fru Lejon

Jag tjuter så tårarna sprutar!

2013-09-04 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback