Down on my knees!

Det kanske ser ut som jag ligger och slappar i soffan, men jag gör faktiskt mina övningar.

Mitt knä är inte bra än, trots att det var över en vecka sen jag ramlade.

Jag är sjukskriven två veckor till för vila, rehabilitering, återhämtning osv.

Hoppas det blir bättre fort!
Mest längtar jag efter att få sova ordentligt! Har inte gjort det pga smärta, när jag väl somnat vaknar jag till varje gång jag byter ställning. I allafall känns det så....

Nåja.
Ikväll blir det mys med familjen och storasyster m barn. Det ser jag fram emot! Nu ska jag " träna" vidare.


Ha en fin helg! ❤️


Kommentarer
Postat av: Malin B

Hur går det med rehabiliteringen?
Jag håller tummarna för dig.
Var det ute på isen du ramlade?

Svar: Ja, jag ramlade utomhus. Halkade, fick rotation men återfick inte balansen utan ramlade och knät tog i princip hela smällen( och armarna resten så jag hade rätt ont i axlar/nacke första dagarna)....
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Malin B

Hoppar in här och kramas hjärtligt.
Vi är ju det varje dag och inte bara på en speciell. ;)
Min alla hjärtans dag var extra hjärtlig med min lilla söta hjälpreda.
Nu väntar jag hem min egna tös, har inte sett henne sedan i onsdags så det blir trevligt. =)
Hon har ju sin alla hjärtans paket som väntar på henne här och så är kaffet på g.
Har varit ute och gått en timma alldeles nyss, är så glad när det går att gå med älgakliv igen och inte vara rädd för halkan.
Jag hoppas att DU mår bättre efter ditt fall.
Halkolyckor är något som jag är livrädd för.
I dag har solen visat sig i flera minuter, fick sådan energi att SKURHINKEN åkte fram och vips var golven i köket, hallen, sovrummet och tv-rummet fixade. Passade så bra att skura medans jag hörde att Sverigekillarna var på väg mot GULD.
Vilka idrottare vi har! =)

2014-02-16 @ 12:57:51
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Malin B

Grattis på namnsdagen!!!
Om du bodde närmare skulle jag bjuda dig på fika. ;)

Svar: Tack Malin! Jag hade kommit som ett skott!
fridasfunderingar.blogg.se

2014-02-18 @ 18:29:01
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback