Should I stay or should I go after seven years?

 
 
 
Bloggen har hunnit fira sju år!
Men det glömde jag bort.
Eller jag gjorde en sån där när jag tänkte på det i förväg,
bestämde mig för att komma ihåg det, och glömde bort
det när det väl var dags.
 
Nåja.
Ingen fara skedd liksom.
 
 
Hur framtiden blir?
Har faktiskt inte bestämt mig.
 
Å ena sidan älskar jag att skriva.
Det är bra, och ibland roligt, att gå tillbaka och läsa igenom
sånt som jag glömt. Jag är glad att jag skrivit så mycket om
barnen, och allt klokt och roligt de gör.
Bloggen är ibland som ett uppslagsverk också
när jag försöker komma ihåg vilket år man gjorde någonting
specifikt då jag uppenbarligen har minne som en guldfisk väldigt ofta.
 
 
Ambivalensen finns dock kvar kring hur jag ska göra.
 
Idag säger jag dock bara grattis till Fridasfunderingar sju år.
 
 
Till dig som läser säger jag: Sköt om dig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis bloggen!
Hoppas verligen du har tänkt fortsätta skriva! :-)

Svar: Tack Johanna!
fridasfunderingar.blogg.se

2014-02-26 @ 02:57:58
Postat av: Fru Lejon

Grattis till bloggen och Frida som orkat/velat/älskat att skriva i så många år! Gör det som känns bäst för dig.

Svar: Tack Frun!
fridasfunderingar.blogg.se

2014-02-26 @ 06:32:04
Postat av: Malin B

Grattis på sjuårsdagen!
Typiskt drag det där, att komma ihåg innan!
Nog är det ett sätt att minnas med det här skrivandet! :)

Svar: Tack fina du! Ja, utan blogggen-inget minne :)
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Cissi

FORTSÄTT gäääääärna!!! ;))))

Jag läser alltid!!

Kraaaaaaam

Svar: Tack Cissi! Kram!
fridasfunderingar.blogg.se

2014-02-26 @ 09:34:06
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback