Vabbuari börjar året, Vabbruari kommer näst...

LillA tillfrisknade från sin råförkylning för några dagar sen. Min rygg som hakade upp sig förra fredagen blev bättre i tisdags.

Såklart var något annat tvungen att gå fel. Jag ramlade i onsdags och slog i knät ordentligt, men det är kollat så det är ingen spricka i alla fall. Om någon mjukdel fått sig återstår att se.
Ont har jag än iaf, om än det är bättre än igår. Armarna och nacken mår inte heller tiptop efter fallet.

Fick remiss till röntgen samma dag. Åkte direkt från Hälsocentralen till Röntgen på sjukhuset.
Länge leve sjukvården!


Idag åkte StorA på magsjuka så här på självaste 1:a Vabbruari.

Har tagit vitpepparkorn och hoppas på ett mirakel. Att stå på knä och tillbe porslinsguden är inget jag orkar med just nu....

Vabbruari har just börjat.

Gud ge mig styrka.



Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag önskar ett snabbt tillfrisknande!
På jobbet är det småbarnsföräldrar som varit hemma med kräkande telningar.
Jag är tacksammast om jag inte vet om det "i förebyggande syfte" så att jag slipper "vänta på eländet"...

Svar: Det finns ingen värre sjuka att drabbas av eller vänta på. Av de ofarliga alltså....
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback