Rör inte!

Maken "gnällde" häromdagen för att han blivit uthängd här på bloggen i bara kallingarna.

Han får skylla sig själv.

Maken hade "min" bil igår, men jag hann mitt i morgonstressen säga att jag hoppades att inte han bytt radiokanaler igen men möttes bara av ett leende.


Vi snackar inte bara ett litet byte av radiostation. Vi talar om att ALLA snabbknappar blivit omprogrammerade till min hatstation P3( vilket skedde senast han hade den).

Och ja.

Så var fallet även idag.

Anledningen?
För jag hade ju inte "skrivit" nåt om det förra gången!

Kära Make!
När du väl läser det här så är det väl för att du, som du med egna ord uttryckte dig, sitter på ett "jättetråkigt möte".

Kom då ihåg en sak.

Ge f*n i att röra knapparna!

Hälsningar,
Din Fru som hatar P3

PS Nej! Jag vet vad du tänker. Du får INTE omprogrammera någon knapp, bara för att jag inte specificerat radiostationerna tydligare! DS

Ps2 Nej. Det finns inga kryphål. Ds2




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback