Håll er från getingar!

Idag har jag, för första gången i mitt liv (såvitt jag och mamma vet för jag var tvungen kolla med henne) blivit stungen av en geting.

Det var inte det minsta skönt!

Så nu vet ni det och behöver inte testa själva.

Insektsrackarn, som jag slog ihjäl, kröp in i min foppatoffla, medan jag hade den på, och stack till. Begåvat av den att ta sig in, och samtidigt obegåvat eftersom det ledde till döden.


Kyler med is och en salva jag fick av grannflickan.

Hoppas det slutar spränga snart....



Kommentarer
Postat av: Malin B

Aj, aj, aj!
Jag lovar att inte prova.
När folk intill mig har "provat" har vi kört med Xylocain. Hoppas att det är bättre i dag.

Svar: Tack Malin! Det har varit rätt bra idag, bara lite småöm så jag hade nog tur!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback