Examensonsdag med smärtsamt avslut

Idag var det StorAs examensdag!
Sång, kramar och gofika samt umgänge med härliga människor. 
Kan inte bli bättre!

Nåt jag dock borde varit bättre på är att komma ihåg att det faktiskt ÄR sommar och jag således bör smörja in mig med solskydd varje dag även om det är molnigt och i omgångar halvkallt.

Satt i solen typ tjugofem minuter och pratade med svågern och att det straffade sig är jag plågsamt medveten 
om nu. 




Ja, alltså bristen på sollotion gör ont, inte samtalet med ovannämnda om nu någon trodde det.




Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag lärde mig på denna tidiga vår att illrött inte är skönt.
Hamstrade solcreme och hade tur att det blev sämre väder då det var som rödast och ondast.

Svar: Grejen är den att jag har sollotion hemma, men tänkte inte på det imorse eftersom jag inte skulle sola nåt...
Blir aftersun ikväll!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback