"Mamma är smart" ska det ju vara...

Jag busade med LillA som skrattade högt när han hölls fast och kittlades.

Ett tag.

Sen ville ha gå.

"Säg lösenordet" sa jag samtidigt som jag kittlade honom.

Mellan skrattsalvorna gav han flera felaktiga svar.

"Vill du ha ledtråd" frågade hans mor och det ville den unge herrn.

Mamman hade tänkt sig att meningen
" mamma är smart" var ett lämpligt lösenord. Detta är dessutom en mening som unge herrn inpräntats sen han var liten.

"Det har med mamma att göra" sa modern hjälpsamt.

"Öronvax" utbrister den unge herrn.




SAY WHAT?!?!?!??





Kommentarer
Postat av: Malin B

Kan någon hålla sig för skratt? ;)
På mitt jobb måste vi byta lösenord med jämna mellanrum, nu fick jag ju bra tips! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback