Mördare söker hjälp

I flera år har jag bara haft plastväxter inomhus och trivts med det, men i samband med min födelsedag fick jag en levande växt och blev sugen på fler.
När jag då köpte fler levande växter i slutet av augusti satsade jag på de med texten:
" Hard to kill, easy to maintain".

Det gick ändå väldigt dåligt:

Bevisföremål A

Jag vill därmed ha tips från er som kan om växter som har texten:
"Impossible to kill, easy to maintain".

Dock inte plastväxter eller kaktusar.

Börja tipsa nu!



Kommentarer
Postat av: Malin B

Den där fikusen skulle jag aldrig våga mig på!
De är svårflirtade.
Jag skulle satsa på några Pengaträd, Hjärtan på Tråd... Gröna små växter med hårda blad (typ den som jag har på bloggen med en fjäril i som dekoration).

Svar: Jag visste inte ens att det VAR en fikus!😂😂😂😂
Ska kolla upp dina tips. Tackar! 😘
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback