Tröstshopping

Hej hopp!
Det har hänt en hel del sen jag skrev sist, såsom att jag har hunnit vara sjuk i en och en halv vecka (hann dock jobba två dagar förra veckan). Just nu är det höstlov och jag har semester. Maken blev dock sjuk idag så nu ligger han däckad.

Vi har också hunnit förälska oss i ett hus, deltagit i budgivning på sagda hus, och förlorat den. Kändes riktigt jobbigt igår så idag tog jag med barnen på stan för fika och lite tröstshopping.

Denna snygga vattenkanna från Eva Solo fick följa med hem. Finns på extrapris på Hem ljuva hem så skynda fynda!


En erfarenhet rikare är vi dock efter hela husaffären (även om det tekniskt inte blev någon affär), och vi vet nu vad vi vill ha av ett hus och var våran gräns går för att uppfylla våra drömmar.

Nu blir det att slappa i soffan och se någon film. Är det lov så är det liksom.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Fint shoppat! :)
Trist när det inte blir som man vill med stora (eller små) grejer/inköp. Men rätt vad det är så finner ni drömhuset! Kanske ännu bättre än det ni "förlorade"!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback