Fem år!

Det finns en likheter mellan den 21 april 2015 och 21 april 2010.
Det är att Maken, då som nu, är bortrest. 

Sen upphör likheterna.

Då hade jag en liten i magen, idag sitter han vid bordet och äter kvällsmat.
Då fick jag åka ilfart med ambulans, men ikväll får jag sova lugnt med barnen.

Imorgon är det 22 april och 2010 kom den underbare LillA till världen.
Således så blir han hela fem stolta år imorgon.

Kalas är redan avklarat, men imorgon ska ha få presenterna från oss, plus att vi ska äta på stan och den unge herrn har önskat sig slush till efterrätt.

Grattis på födelsedagen älskade unge.
Oj vad jag älskar dig!

LillAs egentillverkade Candy Crush tårta!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Grattis!!!!
Tårtan ser underbart god ut.

Postat av: Emelie

Grattis i efterskott! :)

2015-05-02 @ 22:23:27
URL: http://franmittvardagsrum.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback