Utvald musa

Vi har en otroligt begåvad konstnär i vår stad som heter Amanda Mendiant. Hon gör så otroligt coola och snygga grejer och jag har varit imponerad av henna länge.

I januari aviserade hon att hon skulle göra ett projekt i juni månad och hon efterlyste bilder på kvinnor.
Jag tänkte för en gångsskull "varför inte" och skickade in.

Jag var dock inte ensam skulle det visa sig och bara det gör mig glad. Att så många tjejer/kvinnor bara tänkte " jag kör".

Om jag förstår det hela rätt fick hon dra lott och jag var en av de lyckliga.

Nu är den i min ägo, men jag har än inte hittat konstverkets rätta plats här hemma. Kanske den infinner sig när vi byggt om någon gång i framtiden?

Hur som helst.

Här har ni mig:



Kommentarer
Postat av: Malin B

Vad KUL!!!
Grattis!
Jag brukar ju säga att hedersplatsen är i köket! ;) Där är man ofta och ser det fina hela tiden. :)

Postat av: Malin B

Vad KUL!!!
Grattis!
Jag brukar ju säga att hedersplatsen är i köket! ;) Där är man ofta och ser det fina hela tiden. :)

2015-08-01 @ 20:54:28
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Johanna

Wow! Superfin!!

2015-08-01 @ 23:32:22
URL: http://bubbelbruden.blogg.se/
Postat av: Johanna

Wow! Superfin!!

2015-08-01 @ 23:32:28
Postat av: Johanna

Wow! Superfin!!

2015-08-01 @ 23:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback