Sjukstuga

Jag har varit sjuk sedan i torsdags.
Är liksom helt orkeslös....

Idag byggde grabbarna den här när de kom hem från skola/förskola.


En stund senare märkte jag att något var off med LillA och även StorA klagade på att han mådde dåligt.

Båda hade fått feber.

Tror den där kojan får stå kvar i sjukstugan. Det är nämligen ingen av oss som har någon vidare energi.

Nåja.
Hela vabuari passerades ju utan sjukdagar, men Vabbruari har ju däremot inte börjat sådär jättelysande.


Såklart passar Maken på att vara borta med jobbet och sova på hotell.


Jag är inte bitter. Ehum.





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Inte roligt att vara sjuk. Kände mej själv lite halv..hjärtad men jag piggnade till igen. Vägrar, typ!
Håller tummarna för att ni kommer på benen snabbt allihopa.
/P

Svar: Tack ska du ha! 😊
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Malin B

Årets första månader kan verkligen vara en prövning när man är småbarnsförälder. Jag kan ju säga så här i efterhand: "Det blir bättre!".
Men är det inte det ena så är det det andra. ;)
Hur eller hur är det lättare att ta hand om sjuklingar om man själv "står på benen".
Pigga på er allihop!
En koja i sjukstugan är i alla fall inget som gör det hela värre. Låt den stå!

Svar: Det hann bli fyra olika varianter innan veckan var slut typ 😊
fridasfunderingar.blogg.se

2015-02-14 @ 13:52:21
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback