Sovrummet 2015

Äntligen har vi tagit tag i det sista gällande vårt sovrum.
Det sista innebär i detta fallet sänglampor och sätta upp en tavla.
Egentligen skulle vi ha våra fina träd-tavla ovanför sängen, men det visade
sig att den var för stor, så det blev en rokad bland tavlor helt enkelt.
Nu fick vår bröllopstavla flytta in i sovrummet där den passade perfekt!
 
Tavla från ISA Form, lampor och överkast från IKEA.
 
 Träd är ju ett genomgående tema hos mig. Väggträdet hittade jag på
Bygma (då Ångsågen) för några år sedan och dekorationsträdet finns på
Åhlens.
 
Nu känns det riktigt mysigt i sovrummet måste jag säga!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Klockrent!!!
Det där med att flytta om saker vet jag ju en nära dig som är expert på. :) Jag gör likadant och är så harmonisk när jag får bära runt på mina saker. Så blir det som nytt med det jag redan hade.

Svar: Jo, jag försöker göra som hon, men jag kör ofta fast. Då brukar jag kalla in kavalleriet så hon får fixa åt mig. Billigt, bra och snyggt är blir det 😊!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback