Inglasningen stylad!

Nu är vårt uterum inrett!
Mamma var just här och lade upp gardinerna (supersnällast) och dessutom fick vi låna en matta till myshörnan.
Önskemålet är en rund, men alla vi hittat är antingen för små eller kostar skjortan....

Skoskåpen Trones från IKEA är både praktiska och stilrena. Här ryms allt från tändvätska till fågelmat och varma tofflor.
Bord från IKEA, stolar från Rosviks trädgårdshandel (så småningom ska vi byta ut dynorna). Textiler från Rusta och fönsterlampor från Clas Ohlsson.
Myshörnan ÄR verkligen mysig! Möbler från IKEA, ort och textiler från Rusta. Här myser barnen och jag sitter ofta här och sjunger.

Jag är så glad att vi gjorde denna inglasning, speciellt nu när den känns ombonad.

Om jag bara lyssnat på min man så hade vi haft denna för flera år sedan....
Men, även solen har sina fläckar. Förlåt, jag menar fläck. 😁


Kommentarer
Postat av: Malin B

Så fint! Fåtöljerna har jag kikat på flera gånger och provsuttit men jag har ingenstans att ha dem...

Svar: Synd! De är fruktansvärt sköna och prisvärda. Inte alltid de två sakerna går hand i hand.
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Johanna Ö

Ooooh så fint!! Wow!

2016-10-27 @ 00:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback