Tvärtemot alla andra...

...så känner jag inte att jag drabbats av någon "bloggtorka" eller är
allmänt less på att skriva.
Däremot så vill inte alltid kroppen vara med så därför kan jag inte
tillåta mig att alltid skriva fastän jag känner för det.

Det verkar vara en relativt utbredd bloggtorka på så sätt att
inlägg kommer med längre intervaller.
Jag vill dock minnas att det var precis likadant i fjol den här tiden.
Sen, när advent kom, kom också lusten tillbaka för de flesta.

Det tydligaste jag personligen märker att folk är "bloggtrötta" är
att kommentarsfrekvensen går stadigt nedåt.
Jag behöver inte gå längre än till mig själv.
Undertecknad läser, men orkar inte alltid kommentera.
Så med andra ord är det ok för mig att ni inte ids kommentera hos mig.
Hade mitt bloggande varit beroende av kommentarsfrekvens så hade jag
lagt ner för länge länge sedan.

Planen för dagen är att nu gå en promenad och sedan jobba.
Därför kan jag inte sitta här längre.

Har gjort en del små förändringar hemma som jag kommer att visa framöver.

Kan ju dock visa mitt fynd.
Jag HATAR att köpa skor.
Är i desperat behov av dem.
Hittade dess för 399 riksdaler på Coop (!) på Storheden.
Rätt pris och rätt klack! Inte för hög och dessutom bred.Me like!



Ha en bra dag mina vänner!



Text och bild:©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Novemver är ingen höjdare varken irl eller i bloggvärlden ;) Men jag tror vi behöver sådana månader också, att få gå i ide lite.

Du är klok som lyssnar på kroppen. Hoppas ryggen snart blir bra.

Ha en fin dag! Kram.

Postat av: L I S A

Hey där....jag tillhör dem som inte orkar kommentera just nu......det är så mycket annat i livet förutom vårt jätteprojekt med nytt golv efter vattenskadan......så kram på dej och hoppas ryggen känns bättre nu!

2008-11-17 @ 15:22:56
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: Karolina

November är en mörk månad, tur julen kommer snart med alla ljus och varma känslor inombords. Härliga skor nu till dina vinterpromenader. kram kram

2008-11-17 @ 18:26:04
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: mariakoden

hallå....Själv har jag nån slags bloggdepression...tycker att min blogg är ful å trist å känner mig stressad när jag inte bloggar....

Men som sagt, nu har jag kommit på nya tankar!

Kommer bara blogga när jag känner för det! Ikväll är sambon på pokerkväll å istället för att se teve eller så, så passar jag på att besöka lite bloggisar... ;)



Ses snart! Kram!

2008-11-17 @ 20:32:08
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Helena-hem ljuva hem

Tack för dina kloka ord vännen!!

Just nu har jag inget annat val än att bloggvila, men till skillnad från många andra känner jag mig supersugen på att blogga, har alltså ingen alls bloggtorka utan är full av ideér på olika inlägg, vilket rimmar mycket illa med mina fysiska förutsättningar...

Ha en bra måndagkväll. KRAM!!

2008-11-17 @ 21:03:32
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback