En sak jag hatar.....



...är det faktum att man är jättetrött inte automatiskt innebär att man kan somna.
Behöver få sova bra! *suckar*
Försöker allt utan att lyckas.
I brist på annat kan jag ju blogga-eller hur?!
Igår var en skitdag.
Beror helt och hållet på att jag var vaken till halv sex (och sov till halv två).
Natten till idag sov jag bättre.
Försökte gå och lägga mig för en och en halv timme sedan, men bevisligen gick det inte så bra.

Imorgon blir det att fara med moster och hennes son till stranden.
På kvällen ska jag på konsert på Storstrand
Båda sakerna ser jag mycket fram emot!

Godnatt på er vänner!

Frida

PS: Om någon är nyfiken på "andra bloggen" kasta iväg ett mail till mig DS

Kommentarer
Postat av: Karolina

Försök bli trött i både kropp och hjärna.. Ut och ta en promenad om du inte kan sova, sortera papper eller kläder, räfsa lite löv.. Hoppas du somnade gott tills slut iaf.. kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback