Tvära kast

Snart är helgen slut.
Hostan och halsontet sitter kvar. Jag är trött som en gnu men samtidigt
otroligt peppad att börja om att jobba igen. Får hoppas att de går vägen.
Jag kanske hinner utveckla "Galna Ko-sjukan" till imorgon eller nåt bara
för att det ska djälvas, med min tur ni vet.

Helgen bjöd bland annat på Revybesök med maken, storasyster och svågern.
Jag tyckte vissa saker var världsklass!
"Snålblåst", Fotografen och Borstarna var klart bäst.

Jag har också hunnit med att se Schindlers List och läsa Carolina Gynnings "Egogirl".
Snacka om tvära kast.

Hela veckan har jag sovit i extrasängen i hopp om att inte smitta Maken med flunsan.
Överraskningen?
Han har sovit som en prins.
Jag som en prinsessa.
Kanske seden som funnits genom historien med skilda sovrum inte var så dum ändå?

My new crib


Idag har jag och sonen varit ute i nästan en timme.
Något av ett rekord så här i vintertider.
Jag måste verkligen köpa mig ett par täckbyxor.
Det får bli veckan sidoprojekt.

I övrigt hoppas jag på en FRISK veckan för alla familjemedlemmar.

Nähäpp!
Snart middag och sedan besök av föräldrarna/morföräldrarna.
Vi har kirrat fika så nu är det bara att vänta.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback