Dagens pucko



 Upptäckte till mig förskräckelse för några dagar sedan att det helt plötsligt
blivit så jobbigt att stå när jag duschade. Helt förvånad var jag.
Tills det slog mig att jag ju faktiskt är i åttonde månaden och magen är gigantisk.
Jag har varit så upptagen med att räkna dagar att jag glömt månaderna.

Tycker också att det är så svårt att borsta tänderna.
Ja, eller inte borsta tänderna, men att nå ner till handfatet för att
skölja munnen med vatten. Det aktuella handfatet är efter byggnadsnorm anno
1958 så det kanske säger en del med tanke på att jag själv är 171,5 (halvan är
mycket viktig). Men jag har kämpa på, pustande och stånkande.

Antalet dagar att komma på att jag helt enkelt kan ta dit ett glas för att lösa problemet?
Fem.
Andelen puckopoäng: 11 av 10.

Varför göra det lätt för sig när man kan göra det komplicerat?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag gissar att du inte håller med, men jäklarns vad fort det har gått!!!



Lycka till säger jag nu om jag inte hinner det!



Kraaaaaaaaam!

Postat av: Hannah Bergstedt

Underbart!

Ibland tar enkla lösningar tid att komma på också.

Jag vet att det inte känns så, men snart är väntan över.



Kram Hannah

2010-04-12 @ 15:56:15
URL: http://www.detperfektalivet.se
Postat av: Bokmalen

Hi,hi, vad kul att höra att det är fler som inte tänker... ;)

Storkramen, Maria

2010-04-12 @ 17:25:06
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Frida

Cissi: Näe, jag gör inte det. Men å andra sidan är det ju inte länge kvar ;) KRAM

Hannah: Tack ska du ha! Jo, det känns som det närmar sig :) KRAM

Maria: Ja, ibland har jag otur när jag tänker ;) KRAM!

2010-04-12 @ 21:15:05
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback