Suger lite mindre?

Pratade med lillasyster idag.
Höll på med det där
tråååååååååååååkiga.

Jag (beklagande): Det är tråååååååkigt att städa!
Lillasyster (osympatisk): Skärp dig nu Frida
Jag (lidande): Men det ääääär tråååååkigt att städa!
Lillasyster (suckande): Skärp dig nu Frida!
Jag (barnsligt): Men det är ju så trååååkigt!
Lillasyster (problemlösande): Skärp dig nu och var vuxen!
Det är ju bara att ta fram dammsugaren, sätta fast den på ryggen, och
sätta på musiken till Ghostbusters och köra på!
Jag: HAHAHAHAHAHAHA


Städningen blev inget roligare efter detta samtal, men
min dag blev då det!

För övrigt har jag just dammsugningen kvar.



*Nynnar*
If there's something strange in your neighborhood livingroom
Who u gonna call?
Ghostbusters A duster!

Potentiell städhit?

(Will soon be sweeping the charts)


Kommentarer
Postat av: Jimmy U

Får pröva den nästa gång jag greppar min snabeldrake :-)

2010-08-26 @ 16:12:41
Postat av: Bokmalen

Ja, du påminner mig om att jag skulle kunna ägna mig åt denna tråkiga sysselsättning jag med... Laga middag (till mig själv då sambon är på jobbet ikväll) å städa känns inge kul. MEN, jag tänker ta tag i det. Kan du så kan jag!! ;)

Sen blir belöningen ett pass "pilates reformer" innan det är dax att krypa isäng.

Kramen, Maria

Postat av: Mamma

Hur kan du tycka det är tråkigt att städa?? Var är din städgen?? KRAAAAAAAAAAAAAAAAM! Mamma



Pappa hälsar: Städa är väl inget problem!!!:D

2010-08-26 @ 17:51:01
Postat av: Anna

Du är INTE som andra du.

Städa är avkopplande och roligt, framförallt om man får göra det ensam i fleeeera timmar.

2010-08-26 @ 19:17:24
Postat av: Karolina

Mkt bra låt! kanske du ska sälja den som en reklamjingel till tex Electrolux? så får du så mkt med pengar att du kan betala någon för att dammsuga! =)

2010-08-26 @ 20:00:05
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Anonym

...nä...jag fattar fortfarande inte skämtet om kellongsflingorna....

;)



Skojar bara! Tack för i kväll darling..../Maria

2010-08-26 @ 21:52:40
Postat av: LenaJL

Haha!

jag är mer än halvvägs med fönsterputsningen... och därav känner jag mig ganska duktig! :)

2010-08-27 @ 08:55:56
URL: http://lenajl.blogg.se/
Postat av: Linda Ö

Ja det är tråååkigt att dammsuga å det är tråååkigt att dammtorka. Det är piffet efteråt som är desto trevligare.....

2010-08-30 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback