Brännhett ämne



Maken skrattade åt mig idag.
Han tycker jag är aningens hispig.
Orsaken var att jag ville ha upp våra inköpta brandvarnare.
Vi har haft en.
Nu har vi fyra.
På knappt 100 kvm boyta.

Är du nöjd nu undrade han retoriskt efter att de blivit uppsatta för han
såg på mitt ansikte att jag nog helst ville ha en i varje rum.

Nåja.
Hellre hispig, paranoid och utskrattad än ångrar mig i efterhand.

Hela grejen slutade dock något oväntat med en storgråtande StorA
som var övertygad om att hela huset skulle brinna ner i samma sekund.
Hans ågren kom över att han mjukisdjur skulle försvinna i branden.
Således packade han en väska med djur och deklarerade att han
vill sova hos farmor.

Kan dock meddela att han ligger i sin egen säng så kriser verkar vara avvärjd.




bloglovin


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Bättre förekomma än förekommas! Tur att krisen avvärjdes!

KRAAAAAAAAAAAAM!

2010-11-23 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback