Hårresande!

Jag har länge känt mig i desperat behov av en klippning.
Har dock inte blivit av att ta tag i det än....


(nej det är ingen missformad korv, det är en fläta från halva håret.
I have alot of hair...You can call me Harry)

På tal om hårresande så är jag rätt skräckslagen för
dagens agenda.

Eller egentligen bara en punkt: Besöket på VC.
Ni vet. Det där tio nålsticken och så.
H-U-V-V-A!


Till sist om hårresande så frågade Maria om min kapade blogg.
Om det kan du läsa
här (även om det är något jag vill förtränga)
Tänk att det var så nära att jag slutade blogga efter
bara några ynka månader...

Hoppas ni får en bra dag och att jag "överlever" min.

Dags att klippa för idag!
/Harry


Kommentarer
Postat av: Karolina

Lilla gumman! Ska tänka på dig! Bara ring om du vill prata, sitter hemma idag med... suck Aldrig har jag längtat så mkt efter att få jobba, skumt! Men, det blir nog bättre. Kram!

Postat av: EVA

Skulle också verkligen behöva en haircut...minns inte när jag klippte mig senast :) Kanske dax att boka en tid hos våran frissa i byn...



Håller tummarna för dig idag !



***

KRAAAM EVA

2010-11-08 @ 10:31:01
URL: http://whiskyochchampagne.blogg
Postat av: Maggan

Lycka till i dag...det går bra ska du se:-) liksom din make så blir jag lite extra in love när du har utsläppt hår - men klipp till du, det växer ju bättre har jag hört! kramar till dej och pojkarna!

2010-11-08 @ 14:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback