Mångalen?

 

Bild hittad här


Jag borde verkligen sova nu.
Är verkligen riktigt trött, men kan inte komma till ro.
LillA beter sig underligt, sover rastlöst och gråter mycket.
Kanske håller han på att bli sjuk?
Sånt är svårt att veta dock så jag får se tiden an.

Tittade just ut genom fönstret och insåg att det är
fullmåne i natt.

För mig förklarar det mycket.

Jag har nämligen alltid svårt att somna, och sover
dåligt, när månen är full.


Är det någon som känner igen sig eller är
det bara jag som blir mångalen?



Frida






 



 

bloglovin






Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag känner verkligen igen mig! Jag sover alltid dåligt vid fullmåne. Kan somna gott, men vänder och vrider mig. Kan vakna kl två och ligga vaken två timmar. Trött, men somnar inte riktigt. Så jag skyller också på månen.

Hoppas du somnade till slut. En alvedon-kur kan hjälpa och få en att slappna av.

Kram Kram!

Postat av: Mamma

Samma här. Påverkas av månen och har samma symtom som du... :D

Hoppa verkligen att lillen inte blir sjuk, kanske är det en tand??

Kraaaaaaaaam!

Mamma

2010-10-21 @ 09:07:10
Postat av: moster L

Jag tror att 2mångalenhet2 finns bland kvinnorna i vår släkt. Din mormor var också en. Kram från den varulvs-liknande mostern med rejäla huggtänder.

2010-10-21 @ 19:19:55
Postat av: Bokmalen

Här har du en till som känner av det...

Hoppas du får sova!

Kramen, Maria

2010-10-21 @ 21:02:31
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback