Äggande funderingar

Jag har haft svårt att somna, och sova, nu i några dagar.
Mest för att jag funderar på en massa sakersom är mer eller mindre viktiga.

I den senare kategorin hamnar till exempel saker som:

Är det inte motsägelsefullt att "Hårdkokta" och "Råa" är
varandras svar när man löser korsord.

Har ingen tänkt på vad som händer om man kastar in
ett ägg i den ekvationen? Det blir ju jättekonstigt!

Jag vill ha ett hårdkokt, rått ägg liksom....???

Såna intelligenta funderingar gör ju naturligtvis att man tycker
sömnbristen som följer av för lite sömn helt klart blir värt det.





Om ni undrar var StorA:s klokheter tagit vägen så har de helt
enkelt försvunnit ut i rymden. Bokstavligen.
Min son är försvunnen och ersatt av en kille som ser ut som honom,
trotsar som densamma, men som  BARA pratar om Star Wars.

Till följd av detta spikade jag ett Star Wars-quiz på nätet.

Fast om jag skulle vara ärlig så skulle jag hellre ha alla fel och en
son som byter ämne nån gång....



Frida

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Men star wars som är så spännande...hehe !!!



Ja man kan verkligen hitta konstiga funderingar då man ligger och snurrar om nätterna...och ibland måste man liksom fråga nån också. Av en sovande maken kan man få himla kuliga svar...hehe !



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

Postat av: Malin B

Detta får mig att tänka på en kväll för länge sedan då jag och min lille son var ute och gick, hans mun gick i ett - om diverse fotbollsspelare.

Detta var innan jag hade förstått charmen och jag tröttnade ganska snart. Svarade väl lite "jo", "ja" och så där bara. Smart som sonen är började han ställa "följdfrågor" till sina resonemang och när jag inte kunde svara trots att det bara var en liten stund sedan han hade sagt svaret så säger han filurigt:

-Det låter inte som du är så intresserad!

Där sprack mitt pokerface. ;)

2011-04-11 @ 20:21:42
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Eva: Min karl bara snarkar så nåt intressant är inte att vänta där i konversationsväg ;-) Ska skicka StorA till dig endera dagen så får du och han snacka Star Wars ;-)

MalinB: Jag kan snacka fotboll jämt, men Star Wars. UGH! Hoppas inte StorA kommer på att jag inte lyssnar bara....

2011-04-15 @ 09:39:44
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback