Bye, bye dammsamlare!



Makens
hobby tog för stor plats så vi drog till IKEA i fredags. Segergeringen är
därmed ett minne blott och alla bor härmed tillsammans i harmoni.

Billy och Nyckelby fick följa med oss hem så nu har dammsamlaren blivit det
motsatta. Känns extra bra eftersom jag är ett levande bevis på att städning är
farligt. Jag lyckades med konsstycket att stuka fingret när jag rengjorde inne på
toaletten för en stund sen. Om jag blir känd någon gång ska jag ange det som
"udda merit" när skvallertidningarna vill göra reportage om mig.
                                                       ♦
Idag säger vi grattis till alla som heter "Maria", och jag har bjudit hit hela släkten
på fika av just den anledningen. Ska därför passa på att städa bort det sista nu
när StorA gått till grannen och LillA ska sova.

Ha en fin måndag!

/Frida


Kommentarer
Postat av: Mona

Dom där skåpen är verkligen fina :-)

Postat av: Malin B

Å, jag tackar för grattishälsningen. Du är den enda som har sagt grattis till mig i dag. Har Maria som andranamn, men ändå.;)

Vilket underbart fint skåp.

2011-02-28 @ 19:46:30
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback