Slö, sjuk och instängd



Hej vänner!
Det verkar ha varit kanonväder idag. Inget jag kan verifiera ordentligt dock.
Bilden må vara dagsfärsk, men tagen från köksfönstret.
Orsaken är att jag nu är inne på fjärde dagen med sjukdom.
Jag trodde i min enfald att jag var frisk igår då
febertermometern visade normaltemp hela dagen.

Tyvärr hade jag fel.
Frossbrytningarna kom på kvällen, varvat med mattsvettningar...

Jag vet inte vem som lider mest av lappsjukan, jag själv eller pojkarna?
Funderar dock om inte det här kommer att vara nästa ställe jag vistas på om
det fortsätter så här.


Å andra sidan kan det ju också bero på att jag, för att hålla min äldste son
extra glad,helt enkelt spelar en del med honom.
När jag inte blir yr och måste lägga mig ner alltså.

Som nu.

Återkommer!


Frida

PS: Hur går det med
kärleksparen? DS


Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig!! Kram Anna

Postat av: Jenny

Krya på dig! För övrigt; Ross and Rachel!!!

:)

2011-01-23 @ 00:19:53
URL: http://jennyemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback